بررسی نیسان ماکسیما 2020 + قیمت و ویژگی ها

بررسی نیسان ماکسیما 2020 + قیمت و ویژگی ها

نویسنده: admin تاریخ انتشار: تعداد بازدید: 889 نظرات: 0

کافی است عبارت سدان فول سایز را به هر راننده ای بگویید و خواهید دید که چشمانشان بی رمق و کسل می شود ، اما نیسان ماکسیما 2020 پیشنهادی اسپورت و شیک است درکلاسی که معمولا مدلی حوصله سربر به حساب می آید. در زیر این ورق فلزی زمخت ، ماکسیما قدرت جسورانه V6 و سیستم تعلیق هماهنگ  را به رخ می کشد که تعادل خوبی بین رانندگی راحت و اعتماد به نفس برقرار کرده است.
خریداران در داخل کابین آپشنهای بسیاری را حتی در مدل پایه یعنی s  ماکسیما خواهند دید که شامل اطلاعات و سرگرمی با نرم افزارهای  اپل و اندروید است. ویژگی های کمک راننده برای خریداران حساس به ایمنی جذاب خواهد بود و مدل های SR و پلاتینیوم تجهیزات و به روز بودن را به حد اعلی با هم ترکیب کرده است.


 

چه آپشنهای جدیدی به مدل 2020 اضافه شده است؟


ماکسیما در مدل 2019 خود تغییرات جدید زیادی شامل طراحی بیرونی و داخلی به روز شده و انبوهی از ویژگی های جدید را ارائه کرد. تغییرات در مدل 2020 نسبت به 2019 نسبتا کم است. اما نیسان مجموعه ای از آپشنهای کمک راننده را که  شامل همه ی مدلها است در مدل 2020 افزوده است.
این محموعه شامل دید نقطه کور ،ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از لاین و نور بالای قوی خودکار است. در مدل اسپورت  SR ویژگی هایی که قبلا آپشنال پریمیوم بود به صورت استاندارد عرضه می شود که شامل سانروف پانورامیک و سیستم دوربین 360 درجه ،ترمز خودکار اضطراری عقب، مموری صندلی راننده و آینه های بیرونی اتو دیم یا همان تنظیم نور برای دید بهتر است.

ماکسیما با چه قیمتی عرضه می شود ؟

اس : 35145 دلار
 اس وی : 37196 دلار
اس ال : 39535 دلار
اس آر : 42345 دلار
پلاتینیوم  : 42435 دلار

 



برای مدل 2019 ماکسیما مدل  SR را برای خرید پیشنهاد دادیم که  تعادل خوبی بین قیمت و لوکس و اسپورت بودن داشت. اما امسال که نیسان قیمت خود را تقریبا حدود 90 دلاردر مدل پلاتینیوم بالاتر برده است فکر میکنیم این 90 دلار کاملا ارزش این تغییرات را دارد. چون تغییراتی نظیر ستون فرمان متناسب با قدرت و پاک کننده شیشه خودرو دارای حسگر باران ،دکمه کنترل آفتابگیرهای عقب ، صندلی کاملا چرم با دوخت های مورب لوزی شکل در داخل و قسمتهای چوبی کابین که زیباتراز قبل شده است.و اگر دوست داشتید کمی ولخرجی کنید با پرداخت 1140 دلار بیشتر میتوانید از نهایت قابلیت های ماکسیما شامل ،سقف داخی زغالی رنگ فرمان کاملا چرم و چرخهای 19 اینچی بهره ببرید.

عملکرد موتور

ماکسیما یکی از سدان های فول سایز نسبتا سریع محسوب میشود و موتور V6  ان عملکرد خوبی دارد.موتور V6 سه و نیم لیتری ان 300 اسب بخار قدرت تولید میکند که به عملکرد ماکسیما به خوبی کمک میکند. هرچند با جعبه دنده ضریب متغیر این سدان اسپورت ماکسیما کمی از هدف فاصله می گیرد.
در تست سرعتی که انجام دادیم ماکسیما صفر تا 100 کیلومتر را در 5.7 ثانیه طی کرد و بالاتر از رقبایی مثل کیا کادنزا و بوییک لاکراس قرار گرفت. ماکسیما به نسبت جثه اش هندلینگ خوبی دارد. سیستم تعلیق به خوبی اجرا شده و شاید برای این کلاس خودرو زیادی رسمی به نظر برسد.



ماکسیما به مقدار بسیار کم در مانور پیچهای خطرناک پایین امدن هندلینگ  را نشان داد و در تست ما به راحتی رقبای خود را پشت سر گذاشت.

مصرف سوخت واقعی با یک گالن بنزین

با امتیاز سوخت مصرفی که در تست واقعی همان میانگین اعلام شده را نشان داد ماکسیما پیشرانه خود را به عنوان خودروی با عملکرد بالا و مصرف مناسب معرفی کرد. مصرف سوخت ان در بزرگراه نشان داد که این خودرو همسفر خوبی برای مسافت های طولانی است.در تست مصرف بنزین در بزرگراه 200 مایلی به نتیجه مصرف بنزین 32 مایل به ازای هر گالن رسیدیم.

طراحی داخلی، راحتی و حمل بار

ماکسیما فضایی برای پنج نفر را با کابین عالی پراز ماتریال نرم و راحت ،کنترل اسان و بسیاری ویژگی های عالی دیگر را در اختیار قرار می دهد.فضای پای سرنشینان جلو در زمره بهترین ها در این کلاس خودرویی است و فضای بالای سرنسبتا متوسط است.


فضای سرنشینان عقب به سخاوتمندی رقبای دیگر مانند شورلت ایمپالا و تویوتا اوالون نیست.
صندلی راننده قابل تنظیم با دکمه، روکش فرمان و دنده چرمی، هوای دوگانه سرد و گرم در داخل کابین، کم کننده اتوماتیک نور تابیده به اینه ها به منظور دید بهتر راننده، و دکمه استارت همگی جزو قابلیت های استاندارد همه انواع مدل های 2020 ماکسیما است.
با داشتن یکی از کوچکترین ها صندوق های عقب در این مدل، ماکسیما برای حمل بار خیلی مناسب به نظر نمی رسد. اما با داشتن کابین های بزرگ و خواباندن صندلی های عقب میتوان این مشکل را حل کرد و برای جابجایی اجسام بزرگ نیز از ان استفاده کرد.

سرگرمی و اطلاعات و اتصالات

 صفحه نمایش هشت اینچی ماکسیما برای همه مدل ها استاندارد و استفاده از ان بسیار راحت است. سیستم اطلاعات و سرگرمی میتواند در قالب صفحه نمایش لمسی مورد استفاده قرار بگیرد و همچینین دکمه هایی که در مرکز برای دسترسی راحت تر به  تنظیم بلندی صدا و کنترل هوا قرار گرفته است.سیستم همچنین مجهز به مشاهده خودرو ،دسترسی از راه دور و سرویس های اضطراری دارد.



این خودرو همچنین مجهز به اعلان سرعت بالا و محدوده غیر مجاز به صاحب خودرو است که خیال والدین فرزندان نوجوان را راحت تر کرده و دارای سیستم تماس اتوماتیک با اورژانس درزمان باز شدن ایر بگ ها بعد از تصادف و نیز قادر به ردیابی مکان ماکسیما بعد از سرقت است.

امنیت و ویژگی های کمک راننده

ماکسیما به تست تصادف و قابلیت های کمک راننده خود می بالد ،هرچند که امتیاز بالاترین امنیت را برای شرکت های بیمه در رابطه با امنیت در بزرگراه به خاطر نور بالا از دست می دهد که در تست امتیاز کمی اورده است.
قابلیت های اصلی کمک راننده در همه مدل ها به صورت استاندارد عرضه می شود اما تکنولوژی های بالاتر متعلق  به مدل SR و پلاتینیوم است. مهمترین قابلیت های استاندارد کمک راننده به شرح زیر می باشد:
ترمز اتوماتیک اضطراری استاندارد
سیستم هشدار امکان برخورد به خودروی جلو
سیستم کروز کنترل قابل تنظیم

گارانتی و خدمات

پکیج گارانتی نیسان تقریبا متوسط محسوب می شود و بیشتر از آن را در زمان خرید می توان با هزینه بیشتر دریافت نمود. دوره گارانتی استاندارد ان که شامل سه سال یا 36000 مایل و یا 60000 مایل یا پنج سال است برای اکثر خریداران کفایت می کند.در خودروهای هم رده ، لاکراس و کادنزا پوشش گارانتی بهتری دارد.
گارانتی محدود 36000 مایل یا 3 سال است
گارانتی پیشرانه پنج سال یا 60000 مایل است.


منبع ؛ مجله خودرو