ضمانت اصالت کالا
ضمانت اصل بودن کالا
آیا کالاهایی که در سایت پارت آنلاین به فروش می رسند، اصل هستند؟
با توجه به اینکه در سایت پارت آنلاین، کالاهایی به فروش می رسد که به صورت مستقیم از کارخانه های مشخص شده در سایت، خریداری می شوند، بنابراین، تنها در صورتی که کالایی از طرف کارخانه تولد کننده یا بسته بندی کننده، نشان غیر اصل نداشته باشد، پارت آنلاین اصالت این کالاها را تضمین و همۀ آنها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه میکند.
در همین راستا، به منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر، این کالا ها با نشان اصل یا غیر اصل مشخص شده اند.
بنابراین، تنها در صورتی که کالایی نشان غیر اصل نداشته باشد، پارت آنلاین اصالت این کالاها را تضمین و همۀ آنها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه میکند.
شرکتهایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت میکنند و اسامی آنها در سایت این وزارتخانه ذکر شده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی این گونه شرکتها، گارانتی معتبر محسوب میشود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتیهای بینام و نشان آنها را سردرگم کرده است، میتوانند گارانتیهای معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت پارت آنلاین، توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شدهاند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شدهاند. لازم به ذکر است، کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 7 روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرمافزاری و سختافزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتیکننده مربوط است و پارت آنلاین، هیچ گونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.
ضمانت بازگشت کالا
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از الویتهای پارت آنلاین بوده و خواهد بود و پارت آنلاین در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار و طی کمترین زمان ممکن، به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی رو به رو شوند که در چنین شرایطی، خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
گروههای کالای ارائه شده در وبسایت پارت آنلاین، کلیه قطعاتی که باید از نظر فیزیکی، سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت کارخانه تولید کننده و سلامت فیزیکی تا لحظه تحویل به دست مشتری و امضاء رسید تحویل توسط مشتری، هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف پارت آنلاین، همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 7 روز ضمانت بازگشت نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، پارت آنلاین، 7 روز فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است.
لطفاً توجه داشته باشید:
* باز کردن جعبه و نصب قطعاتی که باید توسط نصاب مجاز مربوطه، راه اندازی شوند، تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
* در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهاییشدن خرید و نشستن کالا در سبد خرید، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
* از آنجا که فروش حواله خودرو و نه خود دستگاه، از طریق پارت آنلاین صورت میگیرد، خریداری خودرو مشمول هیچ یک از شرایط درج شده در این صفحه نیست.
کارت هدیه
با توجه به ماهیت متفاوت کارت هدیه، خریداری کارت هدیه مشمول هیچ یک از شرایط مرجوعی نمیباشد.
شرایط بازگرداندن کالا
* استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
* اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد؛
* اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به پارت آنلاین اطلاع داده شود.
* لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
* استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پارت آنلاین بازگردانده شود.
* برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
* این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جا به جایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد؛
* وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پارت آنلاین از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
* اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
* عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
* در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده و هولوگرام موجود بر روی جعبه مخدوش و پاره نشده باشد.